Tunnekokemuksen arvo on ääretön
Mittaamme ja analysoimme tunteita ja niiden taustalla olevia syitä
Tunteet vaikuttavat asiakkaiden ja henkilöstön käyttäytymiseen enemmän kuin mikään muu. Päätökset tehdään 70-90% tunteiden perusteella, myös liike-elämässä, joten yritysten on tärkeää tietää, mitä ihmiset tuntevat ja miksi. Todellinen arvo muodostuu asiakkaiden ja henkilöstön aidosta kuulemisesta.
Tunnetiedon avulla voit tunnistaa ja kasvattaa tunneyhteyttä eri asiakassegmentteihin, tunnistaa henkilöstön sitoutumiseen vaikuttavat tekijät ja löytää tunnedraivereita asiakkaiden ja työntekijöiden kokemusten kehittämiseksi.
Tämä luo enemmän arvoa liiketoimintaan. Tunnetasolla sitoutuneet asiakkaat ovat arvokkaimpia asiakkaitasi. Keskimäärin 52% arvokkaampia kuin tyytyväiset. He ostavat enemmän, suosittelevat enemmän, ovat vähemmän hintaherkkiä ja jopa antavat virheet anteeksi helpommin. Ja motivoituneet ja sitoutuneet työntekijät taas ovat yksinkertaisesti korvaamattomia.
Autamme sinua löytämään heidät.
Projektejamme
Miksi VibeVision®?
KOKEMUS ON TUNNETTA - MITTAA SITÄ!
Me viemme kokemuksen mittaamisen tyytyväisyyttä pidemmälle.
TIEDE ON PUOLELLAMME
VibeVision® on tieteelliseen malliin perustuva, yliopistoyhteistyössä kehitetty työkalu.
PUHUMME SAMAA KIELTÄ CRM:SI KANSSA
Prosessien automaatio ja integraatiot tekevät mittaamisesta ketterää.
LISÄÄ KANNATTAVUUTTA
Tunnetasolla sitoutunut asiakas on tyytyväistäkin asiakasta kannattavampi.
50% kannattavampi, jos tarkkoja ollaan.
YKSINKERTAINEN HINNOITTELU
Oletpa vasta aloittanut matkan kohti ylivertaista asiakaskokemusta tai jo hardcore osaaja - meillä on sinulle sopiva ratkaisu.
SELKEÄT RAPORTIT MAHDOLLISTAVAT KEHITYKSEN
Tunteet voivat olla liiketoiminnan avain mittareita. Oikeasti.